Продавець GoldenWay розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1829 відгуків
+380 (99) 733-58-47
+380 (96) 147-92-27
GoldenWay
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка протягом 24-х годин з моменту отримання замовлення

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаПри отриманні посилки "Новою поштою"
  • ПісляплатаПри отриманні посилки на пошті
  • Оплата на картку Приватбанку, Монобанку, А-Банку, Спортбанк

Гарантія:

Повернення товару оплачує покупець. У разі повернення товару за рахунок продавця - вартість повернення буде відраховано з вартості товару (з суми, яку буде повернено)!
У випадку, коли стається гарантійний випадок або повернення, потрібно:
- написати повідомлення електронної пошти goldenwayprom@gmail.com;
- повідомити про дефект або причину повернення/заміни.

Замовлення через корзину приймаються 24 години на добу, 7 днів в тиждень.

Відправка замовлень здійснюється з вівторка по п'ятницю до 14.00. Субота до 14.00.Замовлення, зроблені в неділю, відправляються у вівторок.

Сплачені або оформлені післяплатою замовлення, зроблені до 12:00, як правило, вирушають в той же день.

Повідомлення з номером товарно-транспортної накладної Ви отримуєте у другій половині дня, у вигляді SMS повідомлення на телефон.

Термін доставки: 1-2 доби.

Вартість доставки формується компанією перевізником і оплачується Вами при отриманні замовлення. Вона залежить від обраного способу оплати і отримання посилки.

Вартість переказу грошей (післяплата) оплачується покупцем і становить 2% від суми замовлення + вартість доставки товару.

Способи оплати:

1.Оплата при отриманні (післяплата).

Переваги: перед покупкою можна оглянути товар і відмовитися від нього, якщо він Вам не підійшов.

2.Передоплата на картку Приват Банку. Оптимально. Доступно. Недорого. (Реквізити будуть вислані Вам SMS, після підтвердження замовлення).

Оплату можна здійснити через систему Приват 24, термінал або касу банку.

Самовивіз. Ви можете забрати замовлення самостійно в нашому магазині.

Як отримати посилку на Новій пошті?

Після відправки Вам прийде SMS з номером транспортної декларації (накладної) від «Нова пошта». З цим номером Ви приходите у відділення «Нова пошта», пред'являєте документи (паспорт або водійське посвідчення) та отримуєте Ваше замовлення.

Ваш товар на складі Нової пошти знаходиться 5 днів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner